Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeno i znowu NM vs KM , więc tak NM i KM sa ze sobą scisle powiązane jedno niewsytepuje bez drugiego , 200 KM i 50 NM przy odpowiednio dobranych przęłozeniach zrobi wiatrak z 50 KM i 200 NM ,dane mocy i momentu na silniku -moc to wyznacznik absolutny ciągu pojazdu w jednostce czasu ,moment obrotowy już nie bo trzeba znac obroty przy jakich wystepouje a znając je wynikiem będą konie mechaniczne ,na bank moto będzie miało więcej nm a co zatym idzie więcej mocy przy tych samych obrotach co bez kompresora i na bank uzyskuje tye 200 km z 1 litra dzięki kompresorowi przy niższych obrotach niż np. bmw s1000 rr chociaż może nie bo już rozne cuda widziałem ;) tak czy owak doładowanie jak kompresor pzowala posiagnac więcej nm przy niższych obrotach a co zatym idzie więcej mocy przy niższych obrotach i lepsza elastyczność zakłądajac ze przełzoenie jest to samo ,mi ogólnie się podoba widać aerodynamika ciekawie rozwiazana ,ogólnie moto będzie raczej jezdzic bardzo dobrze ciężko się będzie pewnie do czegos przyczepić ale po prostu to miało być cos więcej jeśli chodzi o osiągi niż to co zaoferowali i to co było do tej pory na rynku nnierouzmiem kawy skoro to moto niekwalifikuje się do sbikeów ze względu na dołdowanie to po ch.lere robic motocykl wolniejszy lub równie szybki co sb jak można było wywalić na droge konkretne 250 KM i dać pełnie satysfakcji nowym włascicela z jazdy po autonahnie ;)
Odpowiedza no i dobrze ze zastosowali kompresor a nie turbine ,fakt ze z turbo idzie uzyskac więcej ciągu zarówno na szczycie mocy jak i w dole obrotoów ale turbo ma jedna wade turbodziure ,typowy kierowca na drodze niezwraca na to uwagi ale kierowcy wyczuleni amatorzy sportow motorowych zdecydowanie tak a niema nic gorszego niż trubodziura wiem bo mam tdi ,jest syustem podrzymujacy doładowanie stosowany głownie wsportach motorowych gdzie się wymienia turbo co 100 kM w warunkach drogowych ciężej to zastosować oczywiście ze w najwnowszych silnikach turbodziura jest małą zawsze to ejst te jednak minimum 0,1 -0,2 sek s zwłoki zanim turbo się na maxa napompuje i daje max ciag ,kompresor oznacza momentalna reakcje na dodanie gazu podobnie jak silnik wolnossący .
Odpowiedz